Sasuke
Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sro Paź 19, 2016 11:31 Temat postu: Przebojowo dryndy |
|
|
W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakłady Struktury Karoseryj Automobilowych. Do dziś dnia, w latach 1947-1951 w warsztacie tym, noszącym nazwę Warsztaty Sprzętów Silnych "Zmierzch", sprawowano prycze szpitalne, krzesła, biurka, szafki również szmale pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o przemianie ceowniku fabrykacji zakładów przystąpiono do opracowania, oraz po pewnym czasie produkcji nadwozi szczegółowych tudzież specjalizowanych, przykrojonych aż do zabudowy na podwoziach własnych aut ciężarowych FSC Lublin-51 zaś Star 20. Stawiano nadwozia furgonowe rozlicznego losy, natomiast podobnie karoserie warsztatowe oraz kinematografie objazdowe.
W 1953 roku utworzono razem 382 nadwozia. Poczęto i rozbudowę warsztatu, wstała oryginalna hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwaj szybuje następny, w 1955 roku, portale ZBNS zaprzestały 772 pojazdy ze specjalistycznymi nadwoziami. W skalę urbanizacji obrębku, raz po raz w wyższym stopniu był odczuwalny ubytek obcisłych automobili dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Dryndy owego wariantu nie były jak dotąd dostarczane ani w Polsce, ani w krawędziach następnych. Na przełomie lat 1956–1957 uradzono się na podjęcie zajęć powyżej takim przed momentem wehikułem.
Na początku 1957 roku naznaczono egzekucja propozycyj woza dostawczego Fabryce Automobilów Niepersonalnych (FSO). Niezależnie od momentu owego, analogiczną pracę zaczęło w marcu tego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z projektami miał owo istnieć wehikuł o struktury ramowej, w którym zastosowano by motor, placówki pędne i jezdne opuszczające z auta personalnego FSO Syreni gród1. Specjalistyczna nośność zawieszenia znakomitego wymuszała niezbędność wysunięcia go przedtem lokalizacja kierowcy. Z owego zjawiska wypływał ogólny ułożenie kompleksów, a po części zarówno sylwetka pojazdu. Plan warszawski pozostał zlekceważony spośród atencji na niezbyt efektywne a technologiczne karoseria dodatkowo moc usterki podwozia. Orkiestra twórców ZBNS zaplanowała lokalne karoseria, natomiast blisko spożytkowaniu szkieletów zapoznała krocie transformacji w radach podwoziowych, przykrawając konsumuje do większych brzemion zalegających w wozie dostawczym. Odniesiono także kooperację z Manufakturą Czterokołowców Ciężarowych w Lublinie, dokąd wtedy trwały zawody ponad wnioskowaniem podobnego czterokołowca owej pracowni Chrząszcz. |
|